Rock´n roll

Godafton nu är det Edit som skriver. Jag har inte varit så värst aktiv med bloggen, men jag ska försöka bli bättre.
Igår var jag med Mälker och han skulle handla en skiva. Jag förväntade mig något trevligt som vi skulle kunna lyssna på under eftermiddagen men dock så bestämde sig Mälker för att köpa en skiva med sån där högljudd rock´n roll musik. Och jag kan inte förstå hur man kan lyssna på det oljudet. Själv var jag tvungen att lämna rummet så att mina trummhinnor inte skulle spricka. Sedan på kvällen så Upptäcte jag och Sture att våran lilla kisse misse var gravid och vi ska ta henne till sjukhuset imårgång för en koll.
Just nu sitter jag och övar in vart bokstäverna på tangentbordet sitter, jag gån nämnligen på datorkurs för att lära mig mer om datorena.
 Ha en fortsatt trevlig kväll.
// Edit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0