Underbara Dag

Hej i stugan. Jag ber om ursäkt för mina vänninors dåliga upptataering.
men nu ska jag inte gå in mer på det ämnet utan på min fantastiska dag.
Allt började när jag och sture satt och åt frukost (filmjölk och musli som vanligt) och då hör jag telefonen ringa, det är Frank!! Han hade förtjusande nyheter han ska nämnligen komma ner och hälsa på tillsammans med hela familjen om en vecka. Jag fick gensat bråttom att städa och dona jag vill ju att det ska se exemplariskt ut när min Frank kommer hit. Sedan när huset såg hyfsatt ut åkte jag till vetrinären med katten och dom rönkade henne och det är tydligen 6 söta små kattungar i hennes mage som hon kommer föda om 6 ånader. Efter det gick jag hem och högg lite ved, nu när det blir vinter så måste man ha mycket ved här i mora om man inte vill frysa ihjäl. eftersom elektrisiteten varken räker och är inte bra för miljön.
yttligare en toppen nyhet jag och Sture ska åka till Örebro i vår! jag har jobbat extra ungdommsnämnden och kännat hop pengar och Sture har gjort det han alltid gör: sina små målade stenar med lite tyg på här, och där som han sedan aäljer ute på marknaden. Jag tror nog att de bara köper dom för att de tycker synd om honom for dock är som inte så fina.  Nu sitter jag vid datorn och ser att klockan är aldedes för mycket. Jag måste gå och lägga Sture.
Ha det bra
// Edit En bild dock är drt inte jag men texten stämmer in till mitt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0