Detta är Lillemor!

Godkväll allesammans!

Detta är det första inlägget skrivet av mig, mitt namn är Lillemor Svensson och jag är en av tre härliga jäntor som skriver på denna blogg! Denna bloggen kommer att handla om allt mellan himmel och jord som händer i mitt och mina vänninors fartfyllda liv som 60+ are! Nu ska skriva lite om mig själv.

Jag är en 67 år ung och livlig kvinna som lever livet med min egna lille Janne i vårat radhus här i Mora! Jag är numera pensionär men i min ungdom arbetade jag på en skola här i Mora som mattelärare. De var där jag lärde känna mina vänninor Edith och Gunvor!

Min familj består av min make Janne Svensson, och mina två barn My och Börje. My är numera bosatt i Stockholm och lever där tillsamans med sin fästman och sina tre barn, Erica, Lucas och Linus (mina barnbarn). Börje däremot bor fortfarande kvar här hemma hos oss, vilket är väldigt trevligt!

På min fritid gillar jag att umgås med mina vänninor, spela boule med mitt gäng och naturligtvis hålla på med trädgården!

Men nu ska jag krypa till kojs, de är en dag i morgon också!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0