Här igen!

Goddag, det är Gunvor som skriver denna sköna eftermiddag . Jag har inte kunnat skriva för att jag har varigt i Stockholm hos Helena. Men nu är jag här igen. Under dessa två veckor har jag varigt i Stockholm som jag skrev. Gämnfört med mora så dräller det med ungdommar vilket gör mig lite obekväm. Ty alla röker, jag själv har rökt en gång i tiden men jag slutade när jag väntade Helena. Under min vistelse så var det en stor demostration mot sverigedemokraterna, någon måtta får det vara inte bara dom kom in i rikstadagen utan det var moderaterna som vann! Jag Edith och Lillemor borde starta en demostration mot moderaterna. Det var bara ett skämt så bli inte upp rörd för det om du själv är moderat, för alla tycker ju olika inte sant?
Nu hade jag jag tänkt att gå ut med tore en sväng och sedan duka för eftermiddags caffe.
Ha en fortsatt trevlig dag. Stora kramar Gunvor.

Mina vackra pelargoner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0