Min dag

Godkväll, nu är de Lillemor som skriver.

Jag har inte skrivit så mycket den senaste tiden, de ber jag om ursäkt för och jag ska försöka bli bättre på det!

De här senaste dagarna har jag ägnat åt att fixa och dona i trädgården, man måste ju passa på nu innan de blir fasligt kallt och minusgrader.

Idag skulle jag och Janne till biblioteket och kika för jag läste nyss ut min bok "det gångna är inte en dröm" av Theodor Kallifatides (en riktig höjdarboken för den delen) , och just när vi skulle gå sa Börje att han inte ville vara hemma själv så han följde med oss. de var mycket trevligt, som en liten familjeutflykt (utan My då tyvärr).

Men nu måste jag kila för Jannes te kallnar och han vill inte dricka själv!



Jag avrundar med en bild på denna festliga bok!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0