Edit

Godafton nu är det Edit igen.
Som jag sa ska jag vara mer aktiv och jag tänkte berätta ite kort om mig själv.
Mitt namn är Edit Johansson jag är gift med Sture Johansson och vi bor i mora tillsammans med våran katt som heter Tina.
jag är en 68årig aktiv livsnjutare, jag är pensionerad men jag jobbade som SO lärarinna i mina unga dagar.
Jag har två söner, den ena heter Frank och han bor tillsammans med sin fru Eva och deras två barn Tilda som är 8år och Sophia som är 5år i Stockholm. Detta beskymrar mig något fruktansvärt, jag träffar sällan min lilla Frank och utan honnom mår jag inge bra. Min andra son heter Mälker, Mälker var mitt första barn han är nu 39 och ska snart fylla 40år. Mälker bor kvar i Mora och arbetar innom polisyrket som parkeringsvakt. Jag är mycket stolt över min lilla Mälker men det beskymrar mig att han fortfarnade lever ensam med sina fiskar.
Jag glömde nästan att berätta att på fritiden brukar jag pattrulera med några väninnor och hålla koll på sammhållet och alla ungdommar. Det var lite kort om mig, nu måste jag gå, Sture har problem med att hitta mjölken. Bara så att ni förstår så är Sture lite äldre än mig och en aning mindre aktiv men jag hjälper gärna till.
Ha en fortsatt trevlig kväll.
Det blev en liten orkide dom är så vakra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0